Kód: 04444726
This book explores the role of US media in foreign policy, not only at the present moment, but with an eye to the future. Written by a veteran Hollywood film executive and an internationally known columnist in foreign affairs, Ame ... celý popis
718 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 72 bodů
This book explores the role of US media in foreign policy, not only at the present moment, but with an eye to the future. Written by a veteran Hollywood film executive and an internationally known columnist in foreign affairs, American Idol after Iraq examines the increasingly complex role that media plays in a world where conflicts are as much about the abundant cultural flows of the global information economy as the scarcity of oil and water.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies
718 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )