Kód: 04634265
The current debate over the economics of advertising has long focused on two questions. The first concerns the impact of advertising on the relative positions of large and small firms in an industry and thereby on the state of com ... celý popis
1023 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 102 bodů
The current debate over the economics of advertising has long focused on two questions. The first concerns the impact of advertising on the relative positions of large and small firms in an industry and thereby on the state of competition. The second ex
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management
1023 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )