10 Principles of Open Business / Nejlevnější knihy
10 Principles of Open Business

Kód: 01989909

10 Principles of Open Business

Autor David Cushman

The revolutionary power of the internet has accelerated the demand for a totally new kind of business. Stakeholders now demand more open, connected and meaningful relationships with organizations, and the world's leading brands ar ... celý popis

867

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize 10 Principles of Open Business

Nákupem získáte 87 bodů

Anotace knihy

The revolutionary power of the internet has accelerated the demand for a totally new kind of business. Stakeholders now demand more open, connected and meaningful relationships with organizations, and the world's leading brands are taking note. But whilst many have the ambition to become Open Businesses, few have the ability to get there. The 10 Principles of Open Business is a serious, challenging, wide-ranging and practical guide to organizational design for the twenty-first century. Covering essential topics such as Crowd Funding, Co-Creation, Open Data, Transparency, Open Innovation and more, this book provides the tools to assess your own organization and take the first steps towards becoming a truly Open Business. Each chapter describes a key principle of Open Business and includes a goal status tool which the reader can use to benchmark their own organization. These principles offer a holistic strategic solution, leap-frogging the tick-box exercise of simple implementation of social technologies. Including case studies and interviews from leading proponents, the book offers valuable insights hard-won from experience. With a Preface by The Chief Marketing Officer of Tesco Matt Atkinson, and interviews with Editor of The Guardian Alan Rusbridger, former UK Defence Minister Tom Watson and presidents, VPs and CEOs of international blue chip companies and ground-breaking start-ups, The 10 Principles of Open Business will make organizations future-ready like never before.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

867

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: