Zeitschrift für Romanische Sprachen und ihre Didaktik / Nejlevnější knihy
Zeitschrift für Romanische Sprachen und ihre Didaktik

Kód: 32612534

Zeitschrift für Romanische Sprachen und ihre Didaktik

Autor Christoph Bürgel, Jens F Heiderich, Corinna Koch, Claudia Schlaak, Sylvia Thiele, Clara Herdeanu, Philipp Schwender, Svenja Haberland, Johanna Lea Korell, Christoph Oliver Mayer

CLARA HERDEANU (Berlin) La "lingua di legno" del socialismo in Romania. Il linguaggio nei giornali tedeschi e rumeni prima della rivoluzione rumena del 1989 PHILIPP SCHWENDER (Saarbrücken) Interkomprehensive (Sprach-)Lernstrat ... celý popis

963

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání
Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Zeitschrift für Romanische Sprachen und ihre Didaktik

Nákupem získáte 96 bodů

Anotace knihy

CLARA HERDEANU (Berlin) La "lingua di legno" del socialismo in Romania. Il linguaggio nei giornali tedeschi e rumeni prima della rivoluzione rumena del 1989 PHILIPP SCHWENDER (Saarbrücken) Interkomprehensive (Sprach-)Lernstrategien im Fokus: Gibt es einen Unterschied zwischen Leseverstehen in der Fremdsprache und interkomprehensivem Lesen? SVENJA HABERLAND (Münster) & JOHANNA LEA KORELL (Gießen) Comparer les langues als Kategorie des Sprachenvergleichs in einem Lehrbuch für Französisch als dritte Fremdsprache - Eine aspektgeleitete Analyse mit weiterführenden Empfehlungen am Beispiel von À plus! Méthode intensive CHRISTOPH OLIVER MAYER (Berlin) & TOM RUDOLPH (Osnabrück) Zur Diskrepanz zwischen Mündlichkeit und Schriftlichkeit in videobasierten Seminaren der Didaktik der romanischen Sprachen INGO FELDHAUSEN (Frankfurt a. M.) & KIM BIEDEBACH (Frankfurt a. M.) Der spanische Subjunktiv im fremdsprachlichen Schulunterricht: Zum Zusammenspiel von linguistischer Erkenntnis und didaktischer Umsetzung KATHRIN SIEMANN (Bremen) Legasthenie im Spanischunterricht

Parametry knihy

963



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: