WHO Code of Marketing of Breast-Milk Substitutes / Nejlevnější knihy
WHO Code of Marketing of Breast-Milk Substitutes

Kód: 04352558

WHO Code of Marketing of Breast-Milk Substitutes

Autor Sami Shubber

This is a detailed analysis and history of the WHO Code of Marketing of Breast-milk Substitutes, written by one of the world's foremost authorities on the subject, Dr Sami Shubber. Essential reading for anyone interested in the le ... celý popis

731


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize WHO Code of Marketing of Breast-Milk Substitutes

Nákupem získáte 73 bodů

Anotace knihy

This is a detailed analysis and history of the WHO Code of Marketing of Breast-milk Substitutes, written by one of the world's foremost authorities on the subject, Dr Sami Shubber. Essential reading for anyone interested in the legal interpretation, the implementation and investigating possible breaches of this essential measure to ensure that women all over the world are given the opportunity to breastfeed their children without the pressure from manufacturers of formula milk.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law Laws of Specific jurisdictions Entertainment & media law

731

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: