Kód: 10953462
Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na cestovní ruch. Vytváří obraz o jednotlivých typech a vla ... celý popis
Nákupem získáte 55 bodů
Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na cestovní ruch. Vytváří obraz o jednotlivých typech a vlastnostech ubytovacích zařízení a jejich služeb, pojednává o ekonomicko-manažerských aspektech realizace ubytovacích služeb a poukazuje na vybraná technická a technologická řešení. V neposlední řadě pokrývá také některé aktuální výzvy a náměty z oblasti hotelového marketingu a prodeje. Kniha přináší nejen aktuální pohledy, pojetí a statistiky současného stavu výše uvedených oblastí, ale snaží se také přinášet náměty aplikace nových, mnohdy jen zatím pilotně zaváděných metod a nástrojů v oblasti hotelového developmentu, procesního řízení, marketingu apod.
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Management, řízení, personalistika
547 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )