Virtual Social Identity and Consumer Behavior / Nejlevnější knihy
Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Kód: 06398217

Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Autor Natalie T. Wood, Michael R. Solomon

How can corporate America effectively reach and entice the growing flood of consumers participating in online social networking environments? This book presents academic research on virtual social identity, explores consumer behav ... celý popis

2078


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Nákupem získáte 208 bodů

Anotace knihy

How can corporate America effectively reach and entice the growing flood of consumers participating in online social networking environments? This book presents academic research on virtual social identity, explores consumer behavior in virtual worlds, and offers important implications for marketers interested in working in these environments.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

2078

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: