Vender a clientes difíciles : las claves de la persuasión / Nejlevnější knihy
Vender a clientes difíciles : las claves de la persuasión

Kód: 13036443

Vender a clientes difíciles : las claves de la persuasión

Autor Nicolás Caron, Estrella Trincado Aznar

Al igual que los deportistas, los comerciales deben entrenarse paraobtener la victoria en competiciones del más alto nivel y lograr asímarcar la diferencia con sus competidores. El objetivo de este libroes aportar al lector método ... celý popis

926

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Vender a clientes difíciles : las claves de la persuasión

Nákupem získáte 93 bodů

Anotace knihy

Al igual que los deportistas, los comerciales deben entrenarse paraobtener la victoria en competiciones del más alto nivel y lograr asímarcar la diferencia con sus competidores. El objetivo de este libroes aportar al lector métodos e instrumentos indispensables paradominar los recursos necesarios que aseguren el éxito comercial en unmarco profesional altamente competitivo.El autor desarrolla ocho recursos esenciales que responden a lasprincipales preguntas que se hace todo vendedor:.?Cómo se estimula al cliente para que trabaje con nosotros?.?Cómo se planifica una entrevista de venta con un cliente que no laha solicitado? .?Cómo se obtiene la información esencial para adaptar nuestra ofertaa las necesidades del cliente?.?Cómo se puede influir en nuestros interlocutores? .?Cómo desarrollar la capacidad de manejar y superar lasobjeciones?.?Cómo se trata el tema de precios?.?Cómo se aborda el cierre de las operaciones con eficacia???Cómo resolver posibles conflictos?

Parametry knihy

926

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: