Valuing Public Innovation / Nejlevnější knihy
Valuing Public Innovation

Kód: 39504812

Valuing Public Innovation

Autor Rolf Ronning, Jean Hartley, Lars Fuglsang, Karin Geuijen

Public innovation is distinctive by being set in a political system rather than a market. The roles of citizens and elected politicians as well as public servants and other stakeholders are frequently relevant. Public organization ... celý popis

4673


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Valuing Public Innovation

Nákupem získáte 467 bodů

Anotace knihy

Public innovation is distinctive by being set in a political system rather than a market. The roles of citizens and elected politicians as well as public servants and other stakeholders are frequently relevant. Public organizations can be creators, funders, orchestrators or sense-makers of innovations, which are carried out with the aim of benefitting society.This book provides a comprehensive insight into the theory and practice of public innovation using a wide range of research evidence about the processes, drivers and barriers, stakeholders and outcomes of innovation. It also examines how far the publicness of public innovation makes it distinctive when compared with private sector innovation. Using the lens of public value, the book offers a stimulating discussion of how public innovation is valued and contested in current societies.As well as the assessment of organizational processes and performance, the book considers collaborative innovation, the sharing and spreading of innovation, and the role of various stakeholders and sectors in public innovation.  Valuing Public Innovation aims to help develop a deeper understanding of innovation and how to use that knowledge in practical ways. This is essential reading for academics and students in the fields of innovation, organisation studies, public administration and public policy, as well as for policymakers and practitioners.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

4673



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: