User-Oriented Appropriateness / Nejlevnější knihy
User-Oriented Appropriateness

Kód: 28322581

User-Oriented Appropriateness

Autor Benjamin Gust

Public Relations is fundamentally concerned with communication -- but social networking sites such as Facebook have influenced the way people communicate with one another and interpret text-based communication online. PR people wh ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize User-Oriented Appropriateness

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

Public Relations is fundamentally concerned with communication -- but social networking sites such as Facebook have influenced the way people communicate with one another and interpret text-based communication online. PR people who have grown up using traditional media often struggle with the new, digital world and its unfamiliar techniques and language. An increasing number of users, on the other hand, expect a different form of organisational communication. Benjamin Gust presents the new theory of user-oriented appropriateness, which is helping to communicate well in this new world of digital communication via social media.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1681



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: