Understanding Novelty in Organizations / Nejlevnější knihy
Understanding Novelty in Organizations

Kód: 20467366

Understanding Novelty in Organizations

Autor MARIA LAUR FRIGOTTO

Providing a first tentative understanding of novelty and a set of implications for organizations to manage it, this book focuses on the potential offered by emergent novelty, namely novelty which is neither designed nor pursued. ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Understanding Novelty in Organizations

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Providing a first tentative understanding of novelty and a set of implications for organizations to manage it, this book focuses on the potential offered by emergent novelty, namely novelty which is neither designed nor pursued.

Parametry knihy

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: