Understanding Hypermedia 2.0 / Nejlevnější knihy
Understanding Hypermedia 2.0

Kód: 04646137

Understanding Hypermedia 2.0

Autor Bob Cotton, Richard Oliver

Understanding Hypermedia, first published in 1993, firmly established itself in the design and media community as the definitive introduction to this exciting new communications medium. Understanding Hypermedia 2.0 completely revi ... celý popis

837

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Understanding Hypermedia 2.0

Nákupem získáte 84 bodů

Anotace knihy

Understanding Hypermedia, first published in 1993, firmly established itself in the design and media community as the definitive introduction to this exciting new communications medium. Understanding Hypermedia 2.0 completely revises the original edition, bringing the story of hypermedia bang up to date with full coverage of the Internet and other new developments. The book examines all of the digital media, from Web sites and CD-ROMs to satellite communications. A history of hypermedia and its key players is followed by a survey of the controversial issues that surround it and an overview of the elements that can make up a hypermedia product, including sound, video, animation and hypertext. An extensive gallery of applications shows how the medium is now being used to inform, entertain, sell to and communicate with users worldwide. Practical information on design and production is also included, together with an extensive glossary of technical terms and a comprehensive bibliography. The book concludes with a look towards the digital future in the new millennium.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

837

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: