Kód: 08907894
Originally presented as the author's thesis (doctoral) under the title: Umfrageeffekte als Ankereffekte? Eine experimentelle Studie zum Einfluss rezipierter Umfrageergebnisse auf Urteile und Entscheidungen. Universit'at Mainz, 200 ... celý popis
1235 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 124 bodů
Originally presented as the author's thesis (doctoral) under the title: Umfrageeffekte als Ankereffekte? Eine experimentelle Studie zum Einfluss rezipierter Umfrageergebnisse auf Urteile und Entscheidungen. Universit'at Mainz, 2008.
1235 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )
Nacházíte se: