Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX / Nejlevnější knihy
Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX

Kód: 20793738

Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX

Autor Isabella Villani

Your customers are your future. Smartphones, social media and the internet have given customers access to more information than ever before. If your business fails them, they will switch to your competitor and never return. So how ... celý popis

523


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX

Nákupem získáte 52 bodů

Anotace knihy

Your customers are your future. Smartphones, social media and the internet have given customers access to more information than ever before. If your business fails them, they will switch to your competitor and never return. So how do you k

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

523

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: