Kód: 01996253
Jádrem knihy je Oaklandův model TQM. Model ukazuje, že všechny činnosti podniku jsou vlastně interakce – články řetězu, který končí u externího zákazníka. Podívejte se blíže na jednotlivé články a uvidíte transakce mezi vnitřními ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile titul naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Jádrem knihy je Oaklandův model TQM. Model ukazuje, že všechny činnosti podniku jsou vlastně interakce – články řetězu, který končí u externího zákazníka. Podívejte se blíže na jednotlivé články a uvidíte transakce mezi vnitřními dodavateli a zákazníky. Každá z těchto transakcí je pro úspěch podniku životně důležitá. Pokud chceme, aby řetěz dodavatelů a zákazníků pracoval hladce, musíme jádru vytvořit podpůrnou vrstvu. Ta obsahuje systémy, které jsou sledovány a zlepšovány použitím vhodných nástrojů a týmové práce. Komiksový formát knihy podává informace jednoduchou a snadno zapamatovatelnou formou.
Zařazení titulu Knihy v češtině Populárně naučná pro dospělé Kariéra Management, řízení, personalistika
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )