Towards an Intelligent Learning Management System Under Blended Learning / Nejlevnější knihy
Towards an Intelligent Learning Management System Under Blended Learning

Kód: 02016789

Towards an Intelligent Learning Management System Under Blended Learning

Autor Sofia B. Dias, José A. Diniz, Leontios J. Hadjileontiadis

What are the key channels to change in blended instructional practice as they relate to the use of a learning management system (LMS)? What role LMS users profiles play in facilitating change in practice? Can we model users qualit ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Towards an Intelligent Learning Management System Under Blended Learning

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

What are the key channels to change in blended instructional practice as they relate to the use of a learning management system (LMS)? What role LMS users profiles play in facilitating change in practice? Can we model users quality of interaction (QoI) with LMS? How inclusiveness and affectiveness could lead to a personalized intelligent LMS ( i LMS)? If these questions sound intrinsic to you and to your own experience and circumstance, then this book fits absolutely to you. §Here, the term Blended viewed as a fuzzy concept is understood as a stepping-stone on the way to the future, to explain the multiple ways human beings think/act/feel of society in the 21 st century and to embrace the opportunity of humans to re/co-construct new knowledge through the intermediation role of the technology. Initially, based on an online learning environment theoretical framework, some current issues of the educational processes in the digital age of Web 2.0 are analyzed. Then, after exploring the main methodological procedures, characteristic examples of research case studies follow, including LMS users trends and profiles and modeling of their QoI using fuzzy logic. §This book offers useful information that evokes initiatives towards rethinking of the value, efficiency, inclussiveness, affectiveness and personalization of the i LMS-based b-learning environment, both by the educators, the LMS designers and educational policy decision makers.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer science Artificial intelligence

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: