Tourism: Principles and Practices / Nejlevnější knihy
Tourism: Principles and Practices

Kód: 01249417

Tourism: Principles and Practices

Autor Sampad Kumar Swain

Tourism: Principles and Practices is a comprehensive textbook, designed especially for undergraduate and post graduate students of tourism studies. It focuses upon a wide array of concepts, principles, and practices that are suppl ... celý popis

1383

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Tourism: Principles and Practices

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

Tourism: Principles and Practices is a comprehensive textbook, designed especially for undergraduate and post graduate students of tourism studies. It focuses upon a wide array of concepts, principles, and practices that are supplemented with relevant examples and cases. The book has been divided into five parts. The first part is devoted to the basic concepts, history, motivation, and impacts of tourism. The second part discusses basic tourism services like passenger transport, hospitality, travel agency, tour operations, and ancillary tourism sector. The third part throws light on the demand and supply components of tourism business. Fourth part underlines the importance of policy and planning for striking a natural balance between economic development of tourism and policy formulation. The last part is devoted to modern tourism business with special emphasis on national and international tourism organizations, tourism market research, e-tourism, and contemporary trends and practices. The book will be highly useful for students of tourism studies, and also for practitioners like travel agents and tour operators.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

1383

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: