Tourism Marketing / Nejlevnější knihy
Tourism Marketing

Kód: 01015043

Tourism Marketing

Autor Alastair Morrison, Ulrike Gretzel

This is a comprehensive and integrated textbook that uniquely considers tourism marketing from the customer perspective in the era of e-marketing and ethical tourism to reflect the way Tourism Marketing has evolved. The book refle ... celý popis

1697


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Tourism Marketing

Nákupem získáte 170 bodů

Anotace knihy

This is a comprehensive and integrated textbook that uniquely considers tourism marketing from the customer perspective in the era of e-marketing and ethical tourism to reflect the way Tourism Marketing has evolved. The book reflects current practices by integrating, social media and e-marketing throughout, emphasising the sustainability of tourism including concepts such as ethical tourism and green marketing. International case studies are integrated throughout to show practical realities of tourism marketing. This innovative, accessible yet academically rigorous introduction to contemporary tourism marketing is essential reading for all Tourism students.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

1697

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: