Time and Media Markets / Nejlevnější knihy
Time and Media Markets

Kód: 03027930

Time and Media Markets

Autor Alan B. Albarran, Angel Arrese Reca

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based on considerations of time. Contributions fro ... celý popis

1942


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Time and Media Markets

Nákupem získáte 194 bodů

Anotace knihy

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based on considerations of time. Contributions from an international set of

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

1942

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: