Theory of Shopping / Nejlevnější knihy
Theory of Shopping

Kód: 04907841

Theory of Shopping

Autor Daniel Miller

This book offers a highly original perspective on one of our most basic everyday activities - shopping. We commonly assume that shopping has to do primarily with individuals and materialism. But Miller rejects this assumption and ... celý popis

1812


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 14-18 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Theory of Shopping

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

This book offers a highly original perspective on one of our most basic everyday activities - shopping. We commonly assume that shopping has to do primarily with individuals and materialism. But Miller rejects this assumption and follows the surprising route of analysing shopping by means of an analogy with anthropological studies of sacrificial ritual. He argues that the act of purchasing goods is almost always linked to other social relations, and most especially those based on love and care.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

1812

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: