Kód: 18124242
This book recalls the golden age (in the author's view) of motoring journalism, during the last two decades of the 20th century, with additional material from before and after. Although the book is about cars it should amuse, irri ... celý popis
607 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 61 bodů
This book recalls the golden age (in the author's view) of motoring journalism, during the last two decades of the 20th century, with additional material from before and after. Although the book is about cars it should amuse, irritate or even inform people who are not interested in cars at all.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
607 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )