The Creation of an Avant-Garde Brand / Nejlevnější knihy
The Creation of an Avant-Garde Brand

Kód: 44021241

The Creation of an Avant-Garde Brand

Autor Jens Pohlmann

This book examines how the author Heiner Müller adopted branding strategies to present himself in the public sphere, investigating the impact that this had on his public persona. This study analyzes the self-presentation and promo ... celý popis

2264


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize The Creation of an Avant-Garde Brand

Nákupem získáte 226 bodů

Anotace knihy

This book examines how the author Heiner Müller adopted branding strategies to present himself in the public sphere, investigating the impact that this had on his public persona. This study analyzes the self-presentation and promotion of an adversarial author who drew on the ideals of the avant-garde and the artistic critique of capitalism.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Literature & literary studies Literature: history & criticism

2264



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: