The 10-Second Customer Journey: The Cxo's Playbook for Growing and Retaining Customers in a Digital World / Nejlevnější knihy
The 10-Second Customer Journey: The Cxo's Playbook for Growing and Retaining Customers in a Digital World

Kód: 44239495

The 10-Second Customer Journey: The Cxo's Playbook for Growing and Retaining Customers in a Digital World

791


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize The 10-Second Customer Journey: The Cxo's Playbook for Growing and Retaining Customers in a Digital World

Nákupem získáte 79 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Internationale Wirtschaft

791



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: