Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact / Nejlevnější knihy
Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact

Kód: 08924825

Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact

Autor Jasmin Baumann

The German television market is not only the largest in Europe, but also highly competitive. The juxtaposition of state-owned and private television channels as well as the dual product market make the industry even more complex. ... celý popis

1297


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact

Nákupem získáte 130 bodů

Anotace knihy

The German television market is not only the largest in Europe, but also highly competitive. The juxtaposition of state-owned and private television channels as well as the dual product market make the industry even more complex. Thus, particularly private

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Film, TV & radio Television

1297

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: