Television, Audiences and Cultural Studies / Nejlevnější knihy
Television, Audiences and Cultural Studies

Kód: 06751249

Television, Audiences and Cultural Studies

Autor David Morley

Presenting a multi-faceted exploration of audience research, this book draws on empirical work to examine the emergence, development and future of TV audience research. In addition to providing an overview it also questions how cl ... celý popis

1400


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Television, Audiences and Cultural Studies

Nákupem získáte 140 bodů

Anotace knihy

Presenting a multi-faceted exploration of audience research, this book draws on empirical work to examine the emergence, development and future of TV audience research. In addition to providing an overview it also questions how class and cultural differences can affect how we interpret TV.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Film, TV & radio Television

1400

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: