Telephone Survey Methodology / Nejlevnější knihy
Telephone Survey Methodology

Kód: 04888581

Telephone Survey Methodology

Autor Paul Beimer, Groves, Biemer

Noted survey experts present recent developments in telephone survey techniques from around the world, describing work in commercial settings, academic research, and governmental statistical agencies. There are reports from the Un ... celý popis

4383


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Telephone Survey Methodology

Nákupem získáte 438 bodů

Anotace knihy

Noted survey experts present recent developments in telephone survey techniques from around the world, describing work in commercial settings, academic research, and governmental statistical agencies. There are reports from the United States, several European countries, and Australia on trends in coverage of household populations, effects due to mode of data collection, and the state of the art in technology. Also covered are choice of target population, sample design, questionnaire construction, interviewing techniques, measurement error issues, nonresponse characteristics, administrative issues, and the use of Computer Assisted Telephone Interviewing (CATI). Includes in--depth reviews of the literature.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Research & information: general Research methods: general

4383

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: