Sustainable Marketing / Nejlevnější knihy
Sustainable Marketing

Kód: 04397656

Sustainable Marketing

Autor Barry Emery

Consideration for the ethics of business, social responsibility and the environment has put sustainability at the top of the agenda for many organisations and marketing has a key role to play in driving this agenda. This book expl ... celý popis

2933

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Sustainable Marketing

Nákupem získáte 293 bodů

Anotace knihy

Consideration for the ethics of business, social responsibility and the environment has put sustainability at the top of the agenda for many organisations and marketing has a key role to play in driving this agenda. This book explores the complex and challenging environment of sustainable marketing. The author starts by considering the background of traditional marketing in order to understand the changes that have occurred over recent times and their significance. From corporate social responsibility to societal and green marketing movements, leading to the development of sustainable marketing practice, this book is the most complete and accessible introduction to Sustainable Marketing on the market. Key themes covered in the book include: * Current developments in the marketing environment and their role in stimulating or impeding the progress of sustainability * The nature of consumption in relation to sustainability * The underlying attitudes of consumers towards sustainable consumption * The use of social marketing for planning and implementing behavioural change in consumers towards a more sustainable lifestyle

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2933

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: