Success for Dummies / Nejlevnější knihy
Success for Dummies

Kód: 04613552

Success for Dummies

Autor Consumer Dummies

Since the first edition of "Success For Dummies" published in 1998, technology, the economy, and business models continue to change rapidly. Yet the things that matter, principles and values--the bedrock of success never changes. ... celý popis

651


Očekávaná novinka
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Success for Dummies

Nákupem získáte 65 bodů

Anotace knihy

Since the first edition of "Success For Dummies" published in 1998, technology, the economy, and business models continue to change rapidly. Yet the things that matter, principles and values--the bedrock of success never changes. According to the Ziglar motto, people aren't successful until success permeates their entire wheel of life. The seven spokes of the wheel are career, family, financial, personal, mental, physical, and spiritual. Because one must achieve some success in each area before they can experience true satisfaction of genuine success, "Success For Dummies," 2nd Edition covers success in every area (or on every "spoke" of life). There is practical and hands on information and advice to develop a plan to get from "where they are" to where they "want to be, " as well as detailed instruction on how to improve their relationships with family, friends, employer, employees, and themselves. This latest edition offers 25 percent new and revised material, and additional coverage to success the workplace where readers will discover how to: Create their own successful brand using Blogging, YouTube, Facebook, Twitter, etc.Identify what they want to be known for, what type of reputation they want to create, and what actions to make it happenCreate their own job security in a no-job security worldCreate relationship success in the workplace and the homeCommunicate across cultural and generational gapsFind new and innovative ways to stay a step ahead of the competitionLearn more about themselves through a new addition of self-assessment tools

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

651

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: