Strategies of Multinationals in Central and Eastern Europe / Nejlevnější knihy
Strategies of Multinationals in Central and Eastern Europe

Kód: 02966202

Strategies of Multinationals in Central and Eastern Europe

Autor Yordanka Chobanova

The focus of the study is on the larger food processing companies, which invested in Central and Eastern Europe - namely Nestlé, Unilever and InBev - and analyses the motives of investment and the entry strategies of food MNEs, ou ... celý popis

1542


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategies of Multinationals in Central and Eastern Europe

Nákupem získáte 154 bodů

Anotace knihy

The focus of the study is on the larger food processing companies, which invested in Central and Eastern Europe - namely Nestlé, Unilever and InBev - and analyses the motives of investment and the entry strategies of food MNEs, outlines their contribution to the local development and stresses the national actors as forces to embedded FDI.

Parametry knihy

1542

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: