Strategies for High-Tech Firms / Nejlevnější knihy
Strategies for High-Tech Firms

Kód: 06380317

Strategies for High-Tech Firms

Autor Joseph A. Klein

This is the first book to present marketing strategy of high-tech products and services in a legal, economic, and global context. From software to hardware, from pharmaceuticals to digital movies and TV, the authors argue that the ... celý popis

7860


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategies for High-Tech Firms

Nákupem získáte 786 bodů

Anotace knihy

This is the first book to present marketing strategy of high-tech products and services in a legal, economic, and global context. From software to hardware, from pharmaceuticals to digital movies and TV, the authors argue that the understanding of intellectual property rights (IPRs) is essential to devising effective marketing strategies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

7860



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: