Strategic Marketing Management - Theory and Practice / Nejlevnější knihy
Strategic Marketing Management - Theory and Practice

Kód: 20930329

Strategic Marketing Management - Theory and Practice

Autor Alexander Chernev

Strategic Marketing Management: Theory and Practice offers a systematic overview of the fundamentals of marketing theory, defines the key principles of marketing management, and presents a value-based framework for developing viab ... celý popis

3962


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategic Marketing Management - Theory and Practice

Nákupem získáte 396 bodů

Anotace knihy

Strategic Marketing Management: Theory and Practice offers a systematic overview of the fundamentals of marketing theory, defines the key principles of marketing management, and presents a value-based framework for developing viable market offe

Parametry knihy

3962

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: