Strategic Marketing in Library and Information Science / Nejlevnější knihy
Strategic Marketing in Library and Information Science

Kód: 06750666

Strategic Marketing in Library and Information Science

Autor Irene Owens

With cutting-edge research studies as well as theoretical chapters that have not been seen before in the marketing literature for LIS, this text examinees the current and quite limited state of marketing by LIS practitioners and i ... celý popis

1602


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategic Marketing in Library and Information Science

Nákupem získáte 160 bodů

Anotace knihy

With cutting-edge research studies as well as theoretical chapters that have not been seen before in the marketing literature for LIS, this text examinees the current and quite limited state of marketing by LIS practitioners and institutions.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences

1602

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: