Sport, Culture and Advertising / Nejlevnější knihy
Sport, Culture and Advertising

Kód: 06724149

Sport, Culture and Advertising

Sport has a close relationship with advertising, both where advertisers sponsor sports, as well as where sport and 'fitness' lends its perceived positive imagery to a wide range of consumer goods.

4949


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Sport, Culture and Advertising

Nákupem získáte 495 bodů

Anotace knihy

Sport has a close relationship with advertising, both where advertisers sponsor sports, as well as where sport and 'fitness' lends its perceived positive imagery to a wide range of consumer goods.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

4949

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: