Sport Brands / Nejlevnější knihy
Sport Brands

Kód: 06724082

Sport Brands

Autor Guillaume Bodet

Sport brands are a central element of modern sport business and a ubiquitous component of contemporary global culture. This groundbreaking book offers a complete analysis of the topic of sport brands from both a marketing manageme ... celý popis

5474


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Sport Brands

Nákupem získáte 547 bodů

Anotace knihy

Sport brands are a central element of modern sport business and a ubiquitous component of contemporary global culture. This groundbreaking book offers a complete analysis of the topic of sport brands from both a marketing management approach (strategy a

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

5474

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: