Kód: 15810310
The first ethnographic study to explore use of social media in the everyday lives of people in Tamil Nadu,Social Media in South Indiaprovides an understanding of this subject in a region experiencing rapid transformation. The infl ... celý popis
534 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 53 bodů
The first ethnographic study to explore use of social media in the everyday lives of people in Tamil Nadu,Social Media in South Indiaprovides an understanding of this subject in a region experiencing rapid transformation. The influx of IT companies over the past decade into what was once a space dominated by agriculture has resulted in a complex juxtaposition between an evolving knowledge economy and the traditions of rural life. While certain class tensions have emerged in response to this juxtaposition, a study of social media in the region suggests that similarities have also transpired, observed most clearly in
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies
534 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )