Small Brand America: A look at 25 tiny U.S. brands succeeding in a world dominated by giant competitors / Nejlevnější knihy
Small Brand America: A look at 25 tiny U.S. brands succeeding in a world dominated by giant competitors

Kód: 16890822

Small Brand America: A look at 25 tiny U.S. brands succeeding in a world dominated by giant competitors

Autor Steve Akley, Mark Hansen

Changing buying habits in the grocery business is extremely difficult. Consumers tend to be loyal to the brands they have always bought, often simply because they have always bought them. These well known "megabrands" are able to ... celý popis

408


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Small Brand America: A look at 25 tiny U.S. brands succeeding in a world dominated by giant competitors

Nákupem získáte 41 bodů

Anotace knihy

Changing buying habits in the grocery business is extremely difficult. Consumers tend to be loyal to the brands they have always bought, often simply because they have always bought them. These well known "megabrands" are able to continue their dominance,

Parametry knihy

408



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: