Service Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure / Nejlevnější knihy
Service Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure

Kód: 04161750

Service Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure

Autor Chon

Does your staff deliver the highest quality service possible?Customers today expect a very high overall level of service in hospitality, tourism, and leisure. Competition in these fields will thus be driven by strategies focusing ... celý popis

2533


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Service Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure

Nákupem získáte 253 bodů

Anotace knihy

Does your staff deliver the highest quality service possible?Customers today expect a very high overall level of service in hospitality, tourism, and leisure. Competition in these fields will thus be driven by strategies focusing on quality of se

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

2533



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: