Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport / Nejlevnější knihy
Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

Kód: 14132565

Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

Autor John Buswell, Christine Williams, Keith Donne

This enhanced new edition addresses key points and principles of managing service quality across the sector. It considers the underpinning theory of service quality, informs the reader of the practical application of service quali ... celý popis

4450


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

Nákupem získáte 445 bodů

Anotace knihy

This enhanced new edition addresses key points and principles of managing service quality across the sector. It considers the underpinning theory of service quality, informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in the leisure and tourism industry and is fully illustrated with case-studies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

4450

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: