Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools / Nejlevnější knihy
Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools

Kód: 07063777

Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools

Autor Mohammad Razi-ur-Rahim

The quantitative expansion without adequate preparation and even the basic infrastructure has adversely affected the quality of management education. Hence there is an urgent need for developing a monitoring system for management ... celý popis

1848


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme do 4 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools

Nákupem získáte 185 bodů

Anotace knihy

The quantitative expansion without adequate preparation and even the basic infrastructure has adversely affected the quality of management education. Hence there is an urgent need for developing a monitoring system for management education. To control the quality degradation in management education there should be a regular feedback from those who received management education as well as by the users of the product. a continuous dialogue with the users in public and private undertakings as well as in the academic field would serve a dual purpose of having a rapport with the users. Higher management education institutes need to take into account the importance of service quality dimensions such as reliability, responsiveness, assurance, empathy and tangibility. Customer service initiatives are, thus closely related to quality improvement initiatives. The strategy to consistently deliver superior service quality is a key for institutes to position themselves more effectively in this very competitive industry. The B-schools should assess service quality regularly as service quality perception of students are always changing.

Parametry knihy

1848

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: