Service Modelling - Principles and Applications / Nejlevnější knihy
Service Modelling - Principles and Applications

Kód: 04878513

Service Modelling - Principles and Applications

Autor Vilho Raisanen

Learn how to use service modelling to streamline and optimize processes! Information about customer needs, the technical composition of services, and service performance are fundamental to effective service management. Service mod ... celý popis

4180

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Service Modelling - Principles and Applications

Nákupem získáte 418 bodů

Anotace knihy

Learn how to use service modelling to streamline and optimize processes! Information about customer needs, the technical composition of services, and service performance are fundamental to effective service management. Service modelling is a structured approach to utilizing this information to improve the way services are delivered. Consistent application of service modelling provides the automation of processes and timely access to information. Service Modelling presents a comprehensive, up-to-date overview of the topic, presented in the context both of business processes, and of requirements stemming from the need to manage network resources. Vilho Raisanen delivers a justification for service modelling, and explains state-of-the-art concepts, frameworks and standards in detail. Service Modelling: * Provides a complete and illustrated overview of state-of-the-art concepts for service modelling, covering requirements and frameworks. * Includes industry initiatives, conceptual frameworks, and the work of standardisation bodies. * Discusses different modelling approaches, and the positioning of modelling of services in service management and in the wider operational context. * Sets the modelling framework in the context of business drivers and modelling paradigms. * Illustrates principles with real-world use cases, providing both fixed Internet and mobile network examples. * Relates concepts to the work of TeleManagement Forum, giving practical examples throughout. Service Modelling: Principles and Applications is an invaluable guide to service modelling for telecommunications and data communications professionals, including vendors, operators, consultants, training organizations, service and content providers, system architects and engineers for IP-based services. Educational organizations, advanced undergraduate and graduate students on telecommunications and networking courses will also find this text invaluable.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

4180

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: