Service Fanatics: How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way / Nejlevnější knihy
Service Fanatics: How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way

Kód: 09032421

Service Fanatics: How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way

Autor James Merlino

Featuring customer service case studies, as well as invaluable insight from C-level executives at top corporations in various industries, this book provides actionable lessons for any manager and business leader beyond healthcare. ... celý popis

858


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Service Fanatics: How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way

Nákupem získáte 86 bodů

Anotace knihy

Featuring customer service case studies, as well as invaluable insight from C-level executives at top corporations in various industries, this book provides actionable lessons for any manager and business leader beyond healthcare.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Medicine Medicine: general issues Medical profession

858

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: