Kód: 01015191
The amount and range of brand related literature published in the last fifty years can be overwhelming for brand scholars. This Companion provides a uniquely comprehensive overview of contemporary issues in brand management resear ... celý popis
8434 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 843 bodů
The amount and range of brand related literature published in the last fifty years can be overwhelming for brand scholars. This Companion provides a uniquely comprehensive overview of contemporary issues in brand management research, and the challenges
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
8434 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )