Rise of Corporate Publishing and Its Effects on Authorship in Early Twentieth Century America / Nejlevnější knihy
Rise of Corporate Publishing and Its Effects on Authorship in Early Twentieth Century America

Kód: 09045867

Rise of Corporate Publishing and Its Effects on Authorship in Early Twentieth Century America

Autor Kim Becnel

This study examines the way that the modernization and incorporation of the American publishing industry in the early twentieth century both helped to foment the emerging late industrial cultural hierarchy and capitalized on that ... celý popis

1950


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Rise of Corporate Publishing and Its Effects on Authorship in Early Twentieth Century America

Nákupem získáte 195 bodů

Anotace knihy

This study examines the way that the modernization and incorporation of the American publishing industry in the early twentieth century both helped to foment the emerging late industrial cultural hierarchy and capitalized on that same hierarchy to increase

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1950

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: