Researching for the Media / Nejlevnější knihy
Researching for the Media

Kód: 06718878

Researching for the Media

Autor Adele Emm

Researching for the Media: Television, Radio and Journalism is an essential guide to researching for the media industry. It explains the role of the researcher and journalist within radio, television and journalism exploring key a ... celý popis

5172


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Researching for the Media

Nákupem získáte 517 bodů

Anotace knihy

Researching for the Media: Television, Radio and Journalism is an essential guide to researching for the media industry. It explains the role of the researcher and journalist within radio, television and journalism exploring key areas of what t

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Research & information: general Research methods: general

5172

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: