Research As A Tool For The Empowerment: Theory Informing Practice / Nejlevnější knihy
Research As A Tool For The Empowerment: Theory Informing Practice

Kód: 08754867

Research As A Tool For The Empowerment: Theory Informing Practice

Autor Melanie Bloom, David Schwarzer, Sarah Shono

Research as a Tool for Empowerment: Theory Informing Practice will be an edited volume that will include an array of research-based chapters that not only further the field of second/foreign language research, but tha ... celý popis

3234


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Research As A Tool For The Empowerment: Theory Informing Practice

Nákupem získáte 323 bodů

Anotace knihy

Research as a Tool for Empowerment: Theory Informing Practice will be an edited volume that will include an array of research-based chapters that not only further the field of second/foreign language research, but that also provide practical implications to language classrooms in international and national settings. Unlike previous anthologies in second/foreign language research, this proposed volume will present studies from various research paradigms: quantitative, qualitative, teacher-research, and mixed-methods research. Each of these three sections is tied together by the overall theme of empowerment.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

3234

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: