Reorienting Global Communication / Nejlevnější knihy
Reorienting Global Communication

Kód: 04868192

Reorienting Global Communication

Autor Michael Curtin, Hemant Shah

Emphasizing the global nature of Indian and Chinese film, television, and digital media, "Reorienting Global Communication: Indian and Chinese Media Beyond Borders" provides a diverse mix of alternative perspectives that collectiv ... celý popis

4106

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Reorienting Global Communication

Nákupem získáte 411 bodů

Anotace knihy

Emphasizing the global nature of Indian and Chinese film, television, and digital media, "Reorienting Global Communication: Indian and Chinese Media Beyond Borders" provides a diverse mix of alternative perspectives that collectively shift the discussion of media globalization away from Hollywood and New York. Linked by a shared history of colonialism, state socialism, large diasporas, and recent market liberalization, India and China are poised to become twenty-first-century world powers. While both enjoy a rich ensemble of religious iconography, legends, and folk traditions, Indian and Chinese producers and consumers are today challenged to find modes of expression that are culturally authentic and commercially viable in an increasingly globalized media environment. Essays cover topics such as the influence of transnational Indian families on the narrative elements of Bollywood productions, the rise of made-in-China blockbusters, the development of pan-Asian cinema, and migrants' use of the Internet to maintain connections with their homelands.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

4106

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: