Reconceptualizing Literacy in the Media Age / Nejlevnější knihy
Reconceptualizing Literacy in the Media Age

Kód: 04687193

Reconceptualizing Literacy in the Media Age

Autor Ann Watts Pailliotet, Peter B. Mosenthal

Information about issues and procedures for media or visual literacy is currently widely dispersed. This title advances current scholarship by transcending traditional research boundaries and combining a number of different backgr ... celý popis

5827

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Reconceptualizing Literacy in the Media Age

Nákupem získáte 583 bodů

Anotace knihy

Information about issues and procedures for media or visual literacy is currently widely dispersed. This title advances current scholarship by transcending traditional research boundaries and combining a number of different backgrounds, such as cultural studies, reading, computers and technology, sociology, textual criticism. It supports an interdisciplinary curriculum; in depth reviews of how media and visual literacy support and extend current print literacy theories and practices; it provides explicit examples of research methodologies and accounts of implementation procedures and policies in schools and colleges. This work focuses on a wide spectrum of media like film, television, children's picture books, computers and newspapers. The contributing authors, who read as a who is who in media literacy come from diverse disciplines, locations, and backgrounds, employ varied lenses and formats to provide broad, innovative definitions of literacy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language Language teaching & learning (other than ELT) Language learning: specific skills

5827



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: