Real-Life Marketing and Promotion Strategies in College Libraries / Nejlevnější knihy
Real-Life Marketing and Promotion Strategies in College Libraries

Kód: 06748433

Real-Life Marketing and Promotion Strategies in College Libraries

Autor Barbara Whitney Petruzzelli

A guide to marketing and promotional activities that aims to raise the library's visibility in the face of competition from other information providers. This book features tables, figures, and appendices that provide examples of m ... celý popis

3564


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Real-Life Marketing and Promotion Strategies in College Libraries

Nákupem získáte 356 bodů

Anotace knihy

A guide to marketing and promotional activities that aims to raise the library's visibility in the face of competition from other information providers. This book features tables, figures, and appendices that provide examples of marketing and promotional activities. Accompanied by a Web site, it includes a bibliography of marketing resources.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

3564

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: