Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture / Nejlevnější knihy
Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture

Kód: 06369757

Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture

Autor Roxanne Hovland, Joyce M. Wolburg, Eric E. Haley

Featuring a collection of articles, this title provides context for the study of advertising by exploring the historical, economic, and ideological factors that spawned the development of a consumer culture. It also contains artic ... celý popis

2080


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture

Nákupem získáte 208 bodů

Anotace knihy

Featuring a collection of articles, this title provides context for the study of advertising by exploring the historical, economic, and ideological factors that spawned the development of a consumer culture. It also contains articles that provide background for approaching the social and ethical concerns that evolve around advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

2080



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: