Radio Programming: Tactics and Strategy / Nejlevnější knihy
Radio Programming: Tactics and Strategy

Kód: 06717200

Radio Programming: Tactics and Strategy

Autor Eric G. Norberg

Suitable for programming directors, this guide conveys underlying principles and assists the programmer in accomplishing specific objectives, without mandating exact implementation methods.

2589


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Radio Programming: Tactics and Strategy

Nákupem získáte 259 bodů

Anotace knihy

Suitable for programming directors, this guide conveys underlying principles and assists the programmer in accomplishing specific objectives, without mandating exact implementation methods.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

2589

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: